دوره های انلاین یوگا ژیانو

چطور آنلاین یوگا کنیم؟

امروزه با گسترش و دسترسی همه افراد در سراسر کشور به اینترنت، فرصتی برای افراد فراهم نموده است تا بتوانند در هر محیطی که هستند، در کلاس های آنلاین شرکت کنند و از مزایای بی شمار آن بهره مند شوند. ژیانو برترین و با کیفیت ترین کلاس های آنلاین و آفلاین یوگا و مدیتیشن را برای از بین بردن محدودیت های زمانی و مکانی برای علاقه مندان به دنیای یوگا ارائه می دهد.

دوره های یوگای آنلاین و آفلاین ژیانو در سطح های مختلفی طراحی شده و با توجه به شرایط شما، سطح مناسب خود را انتخاب می‌کنید. در این دوره ها یکی از متنوع‌ترین سبک‌های یوگا را خواهید آموخت و با تمرینات صحیح و مستمر به سلامت روحی و جسمی خود دست خواهید یافت.

در این دوره ها تکنیک های تنفس برای افزایش آرامش بدن و ذهن فرد و فرم صحیح وضعیت ها برای انجام ایمن آن ها آموزش داده خواهد شد. این دوره ها از سطح مقدماتی آغاز شده و تا سطح پیشرفته ادامه خواهد داشت.

در آموزش های آنلاین شما و مربی تعیین شده بصورت مستقیم با یکدیگر از طریق اینترنت و بسترهای دیجیتالی متفاوت در ارتباط خواهید بود. کلیه حرکات لازم و تمرین ها با کوچکترین جزئیات توسط مربی برای شما شرح داده می شود و در صورت نیاز مربی اصلاحات لازم را انجام خواهد داد و به شما بهترین روش ها برای انجام فعالیت های یوگا را آموزش خواهد داد.

در سطوح مختلف یوگا آنلاین تنوع حرکات یوگا به شما آموزش داده می شود که توسط اکثریت افراد قابل انجام است. در طی دوره های یوگا همواره ارتباط میان مربی و فرد برقرار است و تمرین ها در ایمنی کامل و در صحیح ترین حالت ممکن انجام می شود.

برای انجام یوگا بصورت آنلاین تنها کافی است دسترسی به اینترنت داشته باشید و در مکان مورد نظر خود با فراهم نمودن ملزومات ذکر شده توسط مربی،آماده انجام یوگا باشید.

در حالت انجام یوگا بصورت آنلاین با ژیانو شما می توانید در هر موقعیت جغرافیایی حتی هنگام سفر با مربی خود بصورت آنلاین همراه باشید و در جلسات شما تداخلی ایجاد نخواهد شد.

همواره بهداشت محیط به دلیل تنها بودن شما رعایت می شود و افراد شرکت کننده در دوره های ژیانو یوگا، حریم خصوصی شان حفظ خواهد شد زیرا ارتباط میان مربی و فرد بصورت خصوصی بوده و حتی در دوره های گروهی نیز هیچ کدام از افراد به افراد دیگر حاضر در گروه نظارت و ارتباطی نخواهند داشت.

با عضویت در دوره های آنلاین ژیانویوگا می توانید به راحتی در منزل بصورت آنلاین یوگا تمرین کنید و شاهد تاثیرات چشمگیر آن باشید.

 

ژیانومدیتیشن

مدیتیشن نوعی تمرین ذهنی است که باعث افزایش میزان آگاهی و تمرکز و آرامش می شود و یک روش ساده برای تجربه سفری عمیق به درون خود است. در دوره های ژیانو مدیتیشن تمرینات ذهنی با هدف یافتن راهی برای تمرکز بر درون خود است که در نتیجه این تمرکز ذهن و جسم انسان آرام و ریلکس می شود. مزایای شرکت در دوره های ژیانو مدیتیشن عبارتند از : شناخت و مدیریت احساسات، افزایش تمرکز، افزایش آرامش، ایجاد ثبات و بهبود خلق و خو، مدیریت استرس و اضطراب، کاهش احتمال ابتلا به آلزایمر، تقویت سیستم ایمنی بدن، کنترل درد، بهبود حافظه، بهبود خواب و…

برای شروع و بهره مندی حداکثر از فواید دوره های ژیانومدیتیشن باید بصورت منظم و همگام با مربی تمرینات را انجام داده و با کمک مربی اقدامات و اصلاحات لازم را با توجه به هدف خود از انجام مدیتیشن انجام دهید. دوره های ژیانومدیتیشن بصورت آنلاین برگزار شده و شما می توانید در هر جایی که ساکن هستید بصورت همزمان تمرین مدیتیشن را انجام دهید. زمان در نظر گرفته شده توسط مربی های مجرب این دوره ها، یک تایم نرمال بوده و با توجه به شرایط شما یا گروه تعیین می شود. در دوره های ژیانومدیتیشن مربی برای کسب تمرکز و آرامش کامل، کلیه راهنمایی های لازم را در سه نوع دوره آموزشی خصوصی، نیمه گروهی و گروهی بنا به انتخاب شما در اختیارتان قرار خواهد داد. و گام ب گام با شما همراهی خواهد نمود. برای دریافت مشاوره های لازم و بررسی شرایط خود می توانید از طریق پیج اینستاگرام با مربیان ما در ارتباط باشید.

ژیانو یوگا

یوگا یک تمرین قدیمی است که فواید بسیاری را برای فرد تمرین کننده به همراه دارد و در صورت انجام صحیح آن تحت نظر یک مربی مجرب، به جزء جدایی ناپذیر زندگی شما تبدیل خواهد شد. در دوره های ژیانو یوگا تمرینات متنوعی که شامل تمرینات تنفسی، فیزیکی و ذهنی است، به افراد آموزش داده می شود تا به آرامش کامل برسند. با گذراندن دوره های ژیانویوگا و توجه کامل به توضیحات و انجام تمرینات ذکر شده توسط مربی می توان همانگی را میان بدن و ذهن برقرار نمود که باعث عملکرد فوق العاده هر کدام خواهد شد.

فواید شرکت در دوره های ژیانو یوگا عبارتند از :

کاهش استرس، بهبود افسردگی، بهبود عملکرد مغز، بهبود بیماری هایی مزمن، روماتیسم مفصلی، سکته مغزی، افزایش انعطاف پذیری، افزایش تعادل و تمرکز، تقویت عضلات، بهبود تنفس، کاهش وزن، سلامت قلب و مغز و جسم و…

دوره های ژیانو یوگا به سه صورت خصوصی، گروهی و نیمه گروهی برگزار می شود. و شامل دوره های آنلاین و آفلاین می باشد. در دوره های آنلاین شما با مربی خود به صورت مستقیم در ارتباط هستید و می توانید همزمان با وی تمرین کنید و سوالات خود را پرسیده و اشکالات خود در انجام تمرینات را رفع کنید. در جلسات آفلاین نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی مشکلات خود را با مربیان در میان گذاشته و سوالات خود را بپرسید. در هر دو حالت تیم پشتیبانی در کنار شما برای رفع سوالات و اشکالات شما بوده و شما را در بهره مندی حداکثری از فواید یوگا کمک می نمایند.

برای حال خوب خود با ژیانو همراه باشید و بهترین راه برای آرامش و سلامتی خود را بیابید.  

سوالات متدوال در مورد کلاس های انلاین یوگا

دوره یوگا که ثبت نام میکنم ارزش پول دادن داره؟

هر انسانی در زندگی در برهه‌های مختلف سرمایه‌گذاری‌هایی انجام می‌دهد که آورده ای برای شخص داشته باشد.

با ثبت نام در کلاسهای ژیانو یوگا شما روی سلامت جسم و روان خود سرمایه‌گزاری می‌کنید و در دراز مدت از فواید آن بهره‌مند خواهید شد.

-شرایط ثبت نام داخل دوره به چه صورته؟

برای شرکت در دوره ژیانویوگا کافی‌‌است به اینترنت دسترسی داشته باشید، به راحتی می‌توانید مراحل ثبت نام را طی کرده و تمرینات خود را شروع کنید.

نکات مهمی که لازم است به آنها توجه شود، سلامت فیزیکی شماست. توجه داشته باشید که تمرینات یوگا درمان و یا جایگزین درمان نیستند. پس اگر آسیبی دارید بهتر است قبل از ثبت نام حتما با پزشک خود مشورت کنید و در صورت داشتن ممنوعیت حرکتی شرکت در دوره‌ها به شما پیشنهاد نمی‌شود.

اگر محدودیت حرکتی دارید و آسیب فیزیکی شما شدید نیست و‌با پزشک خود مشورت کرده و اجازه تمرین را گرفتید جهت شرکت در دوره‌ها می‌توانید با مربیان مجموعه در ارتباط باشید.

-مربیان دوره چه کسانی هستند؟

مربیان مجموعه ژیانویوگا دانش آموختگان معتبرترین مدرسه‌های بین‌المللی بوده و همگی دارای تجربه‌های درخشانی در زمینه آموزش یوگا هستند. متنوع بودن مربیان به مخاطب یادآوری می‌کند که برای تمرین یوگا نیازی به داشتن ظاهری خاص و متفاوت نیست و همه با هر ظاهر بدنی و هر جنسیتی می‌توانند تمرینات یوگا را شروع کنند.

-شرایط قسطی برای ثبت نام دوره هم دارید؟

قیمت‌گزاری دوره‌ها با توجه به شرایط جامعه و با حداقل قیمت انجام شده، اما این مساله به معنای پایین بودن کیفیت دوره‌ها نیست، بلکه شما با کمترین قیمت بهترین کیفیت را دریافت خواهید کرد.

با توجه به قیمت پایین دوره‌ها گروهی نیازی به پرداخت بیش از یک مرحله نیست. اما برای دوره‌های نیمه گروهی و دوره‌های دیگر مجموعه اگر مخاطب شرایط پرداخت نداشته باشد می‌تواند با گروه پشتیبانی در تماس باشد و در صورت امکان شرایط پرداخت قسطی برای شما فراهم می‌گردد.

-نحوه برگزاری دوره به چه صورته؟

در حال حاضر کلیه دوره‌های ژیانو به صورت آنلاین بوده، و دوره‌های گروهی به صورت یکطرفه در پلتفرم اینستاگرام به صورت لایو برگزار می‌گردد که فقط تصویر مربی برای تمرین‌کننده‌گان قابل رویت می‌باشد. این دوره‌ها به صورت آفلاین هم تا پایان مدت دوره در اختیار تمرین کنندگان قرار می‌گیرد.

اما در دوره‌های نیمه گروهی امکان ارتباط دو طرفه وجود دارد و مربی و تمرین کننده به صورت مستقیم و تصویری با هم در ارتباط خواهند بود و در صورت نیاز حرکات تمرین کننده توسط مربی اصلاح می‌شود. این دوره‌ها سیو نمی‌شوند و در صورت غیبت تمرین کننده جلسه سوخت می‌شود.

-قبلا دوره یوگا ثبت نام کردم خوب نبود چطور تضمین میدید که دوره شما خوب باشه؟

مجموعه ژیانو به شما تضمین می‌دهد که بهترین کیفیت کلاس را به شما ارائه می‌دهد، همه نکات لازم در حین تمرین توسط مربی توضیح داده می‌شود و‌در هر ترم تنوع تمرینی در کلاس‌ها جریان دارد به نحوی که شما هر ترم در حال یادگیری بخش جدیدی از دنیای بوگا باشید.

-ژیانو چه گروهیه؟

ژیانو(ژیان+نو )، به معنای زندگی نو یک مدرسه آنلاین یوگاست با هدف ایجاد فرصتی برای همه افراد در هر کجای دنیا با هر فرم بدنی، هر جنسیت و سطح توانایی که بتوانند قدمی به دنیای یوگا گذاشته و تمرینات یوگا را تجربه کنند. این مجموعه با در نظر گرفتن محدودیت‌های اقتصادی ارزانترین و با کیفیت‌ترین کلاس‌های یوگا را برگزار می‌کند و دیگر محدودیتی برای شروع تمرینات یوگا برای شما باقی نمی‌گزارد.

-برای شرکت در کلاس یوگا چه چیزایی نیازه؟

برای شروع تمرینات یوگا شما به هیچ ابزاری نیاز ندارید. البتا در دنیای یوگا ابزاری هستند که می‌توانند تمرین را برای شما ساده‌تر کنند، اما هر کدام از این ابزارها جایگزینی دارند. به عنوان مثال به جای آجر یوگا می‌توانید از کتاب قطور استفاده کنید و به جای کمربند یوگا از شال یا کمربند یک لباس. زیر انداز یا یوگا مت ابتدایی‌ترین ابزار شروع یوگاست، اما نگران نباشید حتی اگر یوگا مت هم در اختیار ندارید مانع شروع تمرین شما نیست. مهم این هست که سطح زیرین شما در حین تمرین نه خیلی سفت و نه خیلی نرم باشد.

-کلاس ها کجا برگزار میشه؟

کلاس‌های آنلاین گروهی ژیانویوگا در پلتفرم‌های آنلاین و در حال حاضر در پلتفرم اینستاگرام به صورت لایو برگزار می‌شود و به صورت آفلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد.

کلاس‌های نیمه‌گروهی این مجموعه در بستر گوگل میت برگزار شده و یک ارتباط دو طرفه بین شما و مربی برقرار می‌شود.

ژیانو در نظر دارد که بهترین و در دسترس‌ترین بستر را با توجه به شرایط کنونی جامعه برای برگزاری کلاس‌ها داشته باشد. و این اطمینان را به شما می‌دهد که در راستای راحتی شما اقدامات لازم را انجام دهد.

-ایا می تونیم دوره رو بدیم فرد دیگه هم

فراوانی کشیده شده و حداقل قیمت برای دوره در نظر گرفته شده تا همه افراد با هر شرایطی توانایی شرکت در دوره را داشته باشند، در امر امانتداری موسسه ژیانو به شما اعتماد کرده و شما را امین خود می‌داند. اما می‌توانید تمرینات را با افرادی که با هم در یک مکان زندگی می‌کنید انجام دهید و از تمرین خود لذت ببرید.

-چجوری می تونم بهترین نتیجه رو از دوره بگیرم؟

مهم‌ترین مساله در شروع هر مسیری استمرار است، در نتیجه برنامه‌ریزی و تمرین به صورت مستمر تاثیر بسزایی در نتیجه گیری از تمرین شما دارد. هم‌چنین صداقت با خود و شناخت محدودیت‌های حرکتی از دیگر عوامل تاثیر گزار و بسیار مهم در اثرگزاری تمرینات دارد و باعث افزایش ایمنی در تمرین شما و در نتیجه افزایش اثربخشی تمرینات خواهد بود.